Poslance v torek 14. 12. 2021 čaka razprava o domnevni “korupciji in mafijskem upravljanju države” s strani trenutne vlade Janeza Janše v kar je prepričan predlagatelj Matej T. Vatovec iz Levice. Ob bližajoči se razpravi se je o korupciji in “mafijskem upravljanju z državo” v svojem blogu razpisal dr. Vinko Gorenak.
Kot je zapisal dr. Gorenak je Vatovec izbral zelo posrečen naslov, vendar je kazanje s prstom na trenutno vlado in s tem Janeza Janšo čisto napačno, saj je prepričan, da so te zadeve največji problem pod levimi vladami. Dr. Gorenak je v luči tega navedel nekaj dejstev, ki dejansko nakazujejo kje je težava s korupcijo in “mafijskim upravljanjem države”.
Kot izhaja iz njegovih navedb bi morda za Mateja T. Vatovca bilo bolje, da bi v lastnih vrstah “počistili” z določenimi zadevami, saj bi bila njihova kredibilnost potem morda primerna, tako pa gre še za eno populistično potezo Levice in tudi KUL-a.
Celoten blog dr. Vinka Gorenaka si lahko preberete v nadaljevanju.
V torek 14. 12. 2021, okoli 10.00 ure, bo v Državnem zboru potekala zanimiva razprava o “korupciji in mafijskem upravljanju države”. Predlagatelj razprave je poslanec skrajne Levice dr. Matej T. Vatovec. Glavni “obtoženec” pa bo predsednik vlade Janez Janša. Predlagatelju je dejansko potrebno čestitati za naslov teme razprave poslancev, saj sta “korupcija in mafijsko upravljanje države” pri nas resnično velik problem, zlasti pod levimi vladami, katerih soudeleženec je bila tudi Levica, “obtoženec” pa je seveda popolnoma napačna oseba.
Nekaj dejstev o “mafijskem upravljanju države”
Mafijska početja nekaterih, našo državo spremljajo že vse od njenega nastanka. Leve politične sile so si še pred njenim nastankom prizadevale, da sploh ne bi nastala.
Mafijsko početje naše leve politične scene se je najprej pokazalo tik pred in po nastopu DEMOS-ove vlade pod vodstvom Lojzeta Peterleta, ko je takratni predsednik predsedstva države Milan Kučan, mirno dopustil masovno razoroževanje Teritorialne obrambe (predhodnica slovenske vojske).
Ko pa je ljudstvo na referendumu s plebiscitarno večino odločilo, da hoče svojo državo, se je mafijsko početje levih političnih sil nadaljevalo. V takratni skupščini (danes DZ) so leve politične sile ovirale nastanek nove države do onemoglosti, recimo z onemogočanjem sprejema obrambnega proračuna. Jože Mencinger, še danes dežurni komentator v dominantnih medijih, nas je prepričeval, da bomo “jedli travo” če se osamosvojimo, nekateri poslanci, recimo Aurelio Juri iz Kopra, je celo bojkotiral slavnostno razglasitev samostojnosti Slovenije in je raje “gledal morje”, kot je dejal, ko so ga vprašali zakaj ga ne bo na slavnostno razglasitev samostojnosti Slovenije. Takih in podobnih primerov mafijskega obnašanja naše leve politične srenje je bilo kolikor hočete.
Ko pa je do samostojne države Slovenije nepreklicno prišlo, so se leve politične sile lotile dobesedno mafijskih zgodb, recimo tiste o tako imenovani trgovini z orožjem, ki so jo držale pri življenju vse do leta 2008, čeprav je sodna veja oblasti že leta 1996 odločila, da v tej zadevi ni bilo kaznivih dejanj. So pa leve politične sile dejansko same mafijsko trgovale z orožjem. Samo spomnimo se leta 1994 in najdene velike količine orožja na letališču v Mariboru.
Tudi afero Patria bi lahko označili za dobesedno mafijsko početje. Leve politične sile so jo lansirale v našo politično orbito leta 2008, tik pred volitvami in so jo držale pri življenju vse do leta 2015, ko je ustavno sodišče soglasno odločilo, da so Janši, Krkoviču in Crnkoviču sodili za dejanje, ki sploh ni kaznivo dejanje. Toda še danes boste v DZ slišali kakega “ponosnega naslednika zveze komunistov”, ki bo opletal tako s trgovino z orožjem, kot tudi z zadevo Patria.
Dokaj tipično mafijsko početje je tudi milijarda dolarjev ali več opranega umazanega iranskega denarja preko NLB, namenjenega financiranju terorizma po svetu. Jasno je, da se je to zgodilo v času leve vlade, nenavadno pa je, da slovenski policijsko tožilsko sodni sistem v tem še danes ne vidi kaznivega dejanja.
Ne pozabimo tudi na mafijsko početje levih političnih sil, ki so leta 2013, tudi v zasebne banke zmetale, več kot pet milijard evrov, danes pa tej vladi očitajo, da je državo zadolžila za več milijard evrov denar pa je razdelila ljudem, kar je sicer res, a to so počele vse države.
Mafijsko obnašanje pa ne moremo pripisovati le levim političnim silam, temveč tudi njihovim satelitom, kot so nekatere nevladne organizacije ali sodstvo ali pretežni del novinarstva in večina sindikatov. Sodstvo, ki se skriva za neodvisnostjo, dela kardinalne napake in ščiti zlasti samo sebe. Samo oni vedo, kako je mogoče izgubiti na tisoče oporok, posledica česar je bilo na tisoče oškodovanj dedičev. Samo oni vedo, kako je mogoče, da jih je največ na sto tisoč prebivalcev in porabijo skoraj največ denarja na enega sodnika, hkrati pa imamo ene največjih zaostankov in smo tista država, ki pred ESČP izgubi največ tožb. Mafijsko je tudi obnašanje številnih nevladnih organizacij od katerih ljudje nimajo nič, same pa se napajajo zlasti iz državnega denarja. Da ne govorimo o novinarstvu. Pretežni del naših medijev je v privatni lasti, nekateri lastniki medijev so bili že pravnomočno obsojeni, a njihovi mediji so zlasti v službi levih političnih sil, hkrati pa po Evropi vpijejo, kako jih sedanja vlada zatira. Mafijsko je tudi obnašanje nekaterih sindikatov. Ko sedanja vlada želi spremeniti davčno zakonodajo, po kateri bi vsi imeli višje plače, so proti. Razumi kdor more.
Mafijsko upravljanje države pa še najbolje opisuje dr. Rado Pezdir v svoji knjigi “Vzporedni mehanizem globoke države ” v kateri razkriva vso mafijsko početje nekdanje Jugoslavije, pa tudi obdobje po letu 1990 vse do današnjih dni, ko so mafijske metode levega političnega podzemlja in njihovih pribočnikov ostale praktično popolnoma enake kot so bile v stari jugi.
Realnost sedanjega stanja
Ker pa predlagatelj seje DZ dr. Matej T. Vatovec seveda misli na domnevno “mafijsko upravljanje z državo v času sedanje vlade, ga je treba soočiti z realnostjo nekaterih dejanskih podatkov. V zadnjih več kot 10-ih letih ni bil zgrajen niti en sam dom za starejše, danes se jih že gradi ali pa so sredstva že zagotovljena za desetine domov za starejše ali za njihovo modernizacijo in širitev. Leve vlade pa so samo za študije na tem področju porabile na desetine milijonov evrov. Tudi zakon o dolgotrajni oskrbi so leve vlade pisale več kot deset let, pred dnevi pa ga je sedanja vlada s tesno politično podporo v DZ, le pripeljala do realizacije, kljub mafijskemu nagajanju levih političnih sil v DZ.
Sedanja vlada je resno obrnila trend padanja sredstev za vojsko in sprejela zakonodajo s področja investicij v vojsko, podobno velja za zdravstvo, kjer bo zagotovljeno dolgoročno financiranje, da ne govorim o šolstvu, kjer so prav tako zagotovljena sredstva za investicije v šolstvu.
Za zaključek pa si poglejmo še nekaj številk, ki govorijo same zase. Vsi podatki se nanašajo na leto 2019, ko smo imeli tako imenovano Šarčevo KUL koalicijo z nad koalicijsko stranko Levica, katere pripadnik je tudi predlagatelj dr. Matej T. Vatovec in na leto 2021, ko je na oblasti sedanja Janševa vlada. Zaradi boljšega pregleda podatke prikazujem tabelarično.
KUL KOALICIJA 2019 SEDANJA JANŠEVA VLADA 2021/2022 Sredstva za šolstvo in šport 1,86 MRD evrov 2,20 MRD evrov (2022) Brezposelnost 7,4 % 3,9 % Najnižja pokojnina za 40 let delovne dobe 530 evrov 620 evrov Povprečna pokojnina 661 evrov 730 evrov Bruto družbeni proizvod 2,7 % 7,4 % Samo proračunska sredstva za zdravje 198 MIO evrov 348 MIO evrov Prometna infrastruktura 0,9 MRD evrov 1,2 MRD evrov Najnižja pokojninska osnova 858 evrov 947 evrov Povprečnina za občine 573 evrov 645 evrov (2022) Sredstva za raziskave in razvoj 892 MIO evrov 1.007 MIO evrov Ob takih in drugih podatkih je seveda vse jasno. Tretja Janševa vlada je na vseh področjih veliko uspešnejša kot je bila Šarčeva KUL vlada z nad koalicijsko Levico. Rastejo pokojnine, rastejo plače, več vlagamo v šolstvo, znanost, šport, zdravstvo, infrastrukturo, vojsko in še bi lahko naštevali. Ob tem imamo eno najnižjih stopenj brezposelnosti in hkrati eno največjih stopen rasti bruto družbenega proizvoda. Tuje bonitetne hiše nam dajejo izjemno visoke ocene, posledica česar so tudi krediti z nič obrestmi ali celo z negativno obrestno mero. Razlika je torej več kot očitna. Zato bi kazalo predlagatelja seje DZ na temo “korupcije in mafijskega upravljanja z državo” povprašati na koga je mislil, če je mislil na leve politične sile in njihove vlade, potem je imel pa res prav. Če pa stvari še vedno ne razume, mu priporočam, da prebere zgoraj omenjeno knjigo dr. Rada Pezdirja. Morda bo razumel, da je na napačni strani.
Celoten zapis prvotno objavljen tukaj.
Uredništvo