Na našem portalu smo pred 3 dnevi objavili ZAPIS škofa Petra Štumpfa, s katerim je vzel v bran ministrico Pivec po kateri se zadnje čase poliva vsa gnojnica kar jo premore medijski mainstream. Po tem zapisu se je na družbenih omrežjih kar vsulo nespodobnih komentarjev.

Zato je murskosoboški škof tem komentatorjem nastavil ogledalo z naslednjim zapisom:

“Debeli, mastni, pedofilski farji in zločinska Cerkev živijo na vaš račun…
Aja?

Mnogi ste jih precej podlih in umazanih izrekli na račun Katoliške Cerkve ob mojem komentarju primera gospe Pivec, pa tudi sicer ob drugih priložnostih, tudi v spletnih klepetalnicah, ne šparate jezika.

Pa malo poglejmo pobližje to cerkveno parazitstvo, zločinsko podlost, pogoltnost in še marsikaj drugega, kar očitate meni, drugim škofom in “farjem”.

Zaradi “korona” krize so se letos slovesnosti svetih birm zelo “zaštrenale”. Tako tudi cerkvene poroke, prva obhajila in krsti. Med gostilničarji, fotografi, snemalci, frizerji, trgovci, cvetličarji, lectarji in še kakšnimi je nastal nemir, ker bo prihodek manjši.

Osebno sem dobil kar nekaj pozivov od teh in tudi staršev, naj ukrepam in rešim to zagato tako, da slovesnosti bodo in da bodo lahko pravočasno rezervirali gostilne, frizerske salone in kar je temu podobnega.
Prav. Z župniki smo ukrepali, a pri tem tudi upoštevali varnostne predpise. Nekaj slovesnosti je že bilo, nekaj upam, da še bo.

Če vzamem zelo minimalno povprečje na eno družino, recimo 1.500 evrov stroškov, ki si jih starši birmancev, novokrščencev, botri, novoporočenci in njihovi sorodniki naložijo za obdarovanja, obleke, frizerje, kosila, ponekod ansambe in še mnogo drugih reči, potem vam moram povedati, da vsi prej našteti sektorji, in še mnogi drugi, na ozemlju škofije Murska Sobota samo v enem letu zaslužijo na račun omenjenih bogoslužnih slovesnosti po naših katoliških cerkvah najmanj od 1,5 do 2 milijona evrov. Vendar je realna vsota mnogo, mnogo višja. V Sloveniji torej na račun vseh teh bogoslužnih dejavnosti Katoliške Cerkve gostinska podjetja in poleg še trgovine, frizerski saloni in mnogi drugi skupaj letno zaslužijo več 10 milijonov evrov.

Že leta škofje in župniki rotimo ljudi, naj zmanjšajo stroške pri teh praznovanjih. Pa kakorkoli že, zaslužek je je le zaslužek, in to velik, in za podjetja ter posameznike in tudi za državo je to dobro.

Kaj pa zaslužek gradbenih podjetij, ko obnavljajo sakralne objekte, pa turističnih agencij, ki prevzemajo in organizirajo romanja? Kaj pa Karitas, ki prevzema velik del socialnih bremen države? Naj vas spomnim, da Karitas ni od kakega “saharskega potapljaškega društva”, temveč je od Katoliške Cerkve.

Dragi sramotilci. Če Cerkev prične obhajati vsa ta bogoslužja drugače, kot je to delala do sedaj, in če bo prenehala s svojimi rednimi dosedanjimi dejavnostmi, se bo močno ustavil dotok denarja tudi v vaše tako zelo požlatnjene, poštene, pedofilsko neoporečne in dušebrižniško čiste žepe. Takrat cerkvene “ovčice” kot radi vernike ponižujete, ne bodo ob takšnih bogoslužnih slovesnostih več trošile, in zato bodo tudi vaši žepi postajali vedno bolj prazni in tudi bolj čisti.

Če v Cerkvi na Slovenskem ukinemo vseh šest škofijskih Karitas, 1000 župnijskih Karitas, kuhinje za brezdomce, materinske domove ter domove za ostarele, da ne omenjam vzgojno-izobraževalnih ustanov, potem bodo tudi žepi mnogih od vas vedno bolj čisti in neoporečni, in na koncu samo še strgani.

Če delate, kot to pravite, potem bi morali vedeti, da je vaše delo in zato tudi zaslužek v nemalo stvareh odvisen tudi od tega, kar se dela v Cerkvi in kar za vas s plačevanjem storitev prispevajo cerkvene “ovčice”. Storitvene infrastrukture so namreč povsod med seboj prepletene. In tudi vi ste tukaj vmes.

Ker je vaš namen prazniti cerkve, vam moram povedati, da s tem pridno praznite tudi svoje žepe.

Kaj bi vam še dalje razlagal, saj itak ne razumete.
Sram vas je lahko pred mnogimi slovenskimi poštenjaki in poštenjakinjami, ki vidijo, cenijo, razumejo in tudi mnogo naredijo za Cerkev, da lahko navkljub bremenom svojih očividnih napak še kaj dobrega naredi, in da si mnogi tudi zaradi njenega dela še vedno lahko režejo vsaj košček kruha.

Aja, dragi sramotilci, še to. Ko se boste veselili in gostili na kakšnem krstnem, birmanskem, prvoobhajilnem in podobnem kosilu, čeprav ne hodite v cerkev, oziroma Cerkev sovražite, se takrat le malo spomnite, zakaj in zaradi koga ste takrat tam.
Vseeno naj vam tekne.”

Uredništvo