Bralci spletnega portala Siol so v anketi z vprašanjem “Kateri raziskavi javnega mnenja verjamete?” prepričljivo odgovorili, da je to raziskava, ki jo za Nova24TV opravlja Parsifal. Najmanjše zaupanje sta poželi Mediana ter Ninamedia, ki v zadnjem času širita prepričanje, da ljudje podpirajo koalicijo KUL in mandatarja Jožeta P. Damijana.

Novembrska anketa Vox populi, ki jo je za časnika Večer in Dnevnik izvedla agencija Ninamedia, in so jo razglašali vsi večji mediji, je pokazala padec v podpori vladi. Hkrati so anketirance vprašali, ali podpirajo namero tranzicijske levice KUL, da vloži konstruktivno nezaupnico aktualni vladi in za mandatarja predlaga marksista Jožeta P. Damijana, podpira skoraj 56 odstotkov vprašanih, kar je za tri odstotne točke več kot mesec pred tem.

Hkrati je novembrska anketa Vox populi, ki jo je za časnika Večer in Dnevnik izvedla agencija Ninamedia, pokazala padec v podpori vladi.

Ninamedia ne uživa zaupanja javnosti
Toda, ali lahko verjamemo anketi, ki je že večkrat zgrešila v napovedih? Anketo so povzeli vsi večinski mediji, in kot kažejo rezultati ankete na spletnem portalu Siol, Ninamediji zaupa presneto malo ljudi. Izmed 2916 glasov, kolikor jih je vsebovala anketa ob pisanju članka, jih je le 166 (manj kot 6 odstotkov) obiskovalcev svoj glas namenilo tej agenciji, ki se je v preteklosti že večkrat izkazala bolj kot ustvarjalec javnega mnenja in ne kot objektivni merilec političnega razpoloženja. Še manjšo podporo ima Mediana, ki ravno tako sodi v krog nekredibilnih anket.

Foto: Posnetek zaslona/Siol

Pri tem je zanimivo, da med vsemi raziskavami največ zaupanja uživa agencija Parsifal (več kot 40-odstotno podporo), ki vsak mesec opravlja javnomnenjske ankete za Nova24TV. Zadnja anketa, objavljena 8. novembra je razkrila, da bi koalicija SDS, NSi, DeSUS in SMC lahko sestavila še močnejšo vlado, ki bi imela skupno 50,2 odstotka vseh glasov.

Uredništvo, prvotno objavljeno tukaj.