Kupovanje v spletnih trgovinah je v današnjem času postalo vse bolj pogosto. Praviloma poskušajo ponudniki strankam ponuditi čim boljšo izkušnjo. To pa žal ne velja za našega največjega spletnega trgovca Mimovrste. Ta ponudnik je postal za potrošnike izredno neprijazen.

Foto: BTC

Pisal nam je nezadovoljen uporabnik, ki je opozoril na zavajanje pri dobavnih rokih in dostopnosti v primeru reklamacije. Svetuje, da dražjih artiklov nikar ne kupujte pri Mimovrste. Če bo kupljeno blago imelo napako, boste imeli ogromno težav pridobiti denar nazaj.

Kot nam je zaupal, je pri Mimovrste kupil motorno žago, ki ji je ob dobavi manjkal en del – ta omogoča normalno delo z žago (gre za del, ki omogoča napenjanje verige). Takoj, ko je napako opazil, je po pripovedovanju pisal na javno objavljen elektronski naslov in jih vprašal za nasvet, kaj naj stori v tem primeru. Odgovor je dobil šele po telefonskem posredovanju. Odgovorili so mu, da mu žage ne morejo zamenjati in naj kupi drugo, to z napako pa vrne in mu bodo vrnili denar v treh dneh. To je tudi storil. Dobava nove je bila obljubljena 29. junij, kar se ni zgodilo. Po štirih dneh in poskusih ugotovitve, kaj se dogaja, še zmeraj ni dobil naročenega. Zgolj rok dobave se je vsak dan spreminjal.

Mimovrste, počasi na vrsti
Še bolj pa se je zapletlo pri vračilu že dobavljene žage. Namesto, da bi mu vrnili denar, so iz Mimovrste zapisali, da je napaka sporna in da morajo ugotoviti ali gre res za napako. Denarja seveda niso vrnili. Vse skupaj se je začelo 19. junija, po nasvetu Mimovrste je stranka prišla v pozicijo, da je plačala dve motorni žagi, dobila pa ni nobene. Iz podjetja se ni nihče opravičil. Vse kar so bili sposobni povedati, je bilo “počakajte, urejujemo”. Zato nikar Mimovrste, če želite biti hitro na vrsti.

Fotografija je simbolična. (Foto: iStock)

Žal se je tudi pri spletni trgovini Mimovrste izkazalo, da uspeh kvari. Uspešno slovensko podjetje je očitno padlo na izpitu odnosa do strank, takoj ko so postali veliki. Škoda,” nam je zaupal bralec s slabo izkušnjo z znanim trgovskim podjetjem in dodaja, da imamo na srečo na trgu veliko kvalitetnih spletnih trgovin, ki se trudijo uspeti in so do strank prijazni, ne zavajajo in se trudijo kvalitetno opravljati svoj posel.

Andrej Žitnik, prvotno objavljeno tukaj.