Na začetku komentarja bi radi poudarili, da smo pri pregledu aktivnosti na Facebook-u v poštev vzeli le osebne profile in objave kandidatov samih. V nekaterih primerih se kandidati pojavljajo v objavah, ki jih promovirajo lokalni odbori strank.

Stranka SDS oz. njeni kandidati v okrajih, ki jih pokriva naš portal, so skupaj vzeto najbolj aktivni na Facebook-u. V enem okraju so bili na 1. mestu, medtem ko so bili v drugih dveh okrajih na 2. mestu, vendar so kandidati drugih strank v enem okraju bolj aktivni v drugem manj.

Letošnja kampanja na Facebook-u je zelo aktivna in očitno so tudi politične stranke spoznale, da na tak način lažje nagovarjajo predvsem mlajše volivce. Mlajši volivci tako lahko spremljajo skoraj vsak korak kandidata, ki svoje aktivnosti promovira na preko objav na svojem profilu.

V prihodnjih letih, bo poudarka na tovrstnem pristopu verjetno še več, vendar ob tem stranke ne bi smele pozabiti na direkten stik z volivci, saj bosta ti dve vrsti kampanj potekale sočasno za različne ciljne skupine.

V nedeljo nas tako čakajo volitve za poslance. Vse bralce pozivamo naj se volitev udeležijo, saj imamo volivci le enkrat na 4 leta možnost, da oblastnikom povemo, kaj si o njih mislimo, in jih po potrebi zamenjamo.

 

Uredništvo